Ganljivo

Ta deklica je ni sprejeta v vrtec, ker naj bi strašila otroke

Objavil: pokukajsi | 26.11.2019

Novica, ki priča o sovražnosti našega sveta do katere koli osebe, ki ima (ne)srečo biti drugačen.

Starši - se strinjate s tem kaj se dogaja?

 


 

Ta deklica jo je doživela že v zgodnji mladosti, pri komaj dveh letih.

Zaradi deformirane lobanje so ji onemogočili vrtec.

Kako lahko kdo okrivi otroka ali njegove starše za nepravilnost, deformacijo ali kaj drugega?!

Pri starosti dveh let naj bi bil otrok v okolju, ki omogoča igro in učenje.

Kraj, kjer bi se srečeval z drugimi otroki, da bi spodbujal in izboljševal svoje socialne interakcije.

To predstavlja pomemben korak v procesu ustvarjanja socialnih mehanizmov pri otrocih.

 

Vir: Facebook

 

Sofya Zakharova, je 2-letno dekle, ki živi v Rusiji.

Nagajiv pogled in velik nasmeh.  Lahko imela bolj normalno otroštvo, če že njena genetska anomalija ni prava.

Dejansko se je mala Sofya rodila z malformacijo lobanje in prstov.

Ta deklica je morala že v zgodnji mladosti izkusiti ostrost življenja.

Njeni starši Svetlana Gizatullina in Rasul živita v vasi Alatany, v ponižujočih razmerah.

Živijo v kritičnih sanitarnih razmerah, brez tekoče vode in brez ogrevanja.

Starši so jo poskušali vpisati v vrtec, vendar je vzgojno telo odklonilo mesto mali Sofiji.

Razlog je še bolj škandalozen: Njen netipičen videz bi prestrašil druge otroke.

 

 

Vir: Facebook


Deklica je morala čim prej prestati operacijo, da je dobila mesto v ustanovi.

Ker so njeni starši imeli omejena finančna sredstva, se je Sofya znašla v položaju, ki je prekrival njene najbolj bistvene pravice.

Vključevanje otroka z malformacijo ali invalidnostjo

Priljubljeno prepričanje pravi, da je drugače rojen otrok otrok, obsojen na izključenost.

Še bolj, ko gre za hudo duševno okvaro ali vidno prizadetost.

Ti otroci večkrat ˝motijo˝ in odrekajo jim temeljne pravice, kot je vzgoja.

Menijo, da je specializirana ustanova z ljudmi, ki trpijo zaradi istega primera, najboljša možna rešitev.

To morda drži v nekaterih primerih, ko gre za močno onemogočanje genetskih nepravilnosti ali posledičnih zamud duševnega razvoja.

 


 

Interakcija z drugimi otroki, ki bi jo lahko označili kot "normalno", je bistvenega pomena.

To jim omogoča, da se naučijo živeti v družbi, spoznati in sprejeti svoje stanje.

Glavna skrb je, da številne šole niso opremljene in učiteljsko telo nima veščin, potrebnih za ustrezen nadzor.

Vključevanje otrok s posebnimi potrebami ali genskimi pomanjkljivostmi temelji na večfunkcionalnem sodelovanju med šolo, civilno družbo in starši.

V Franciji se je leta 2019 rodilo veliko temeljnih sprememb v vsakdanjem življenju invalidov.

Tako jim bodo podeljene življenjske pravice, vključno s pravico do glasovanja, poroke ali prevrednotenja dodatka za odrasle invalide (AAH) .

Fotogalerija