Nenavadno

Zdravstveni dom po telefonu odklonil zdravljenje enoletnika: Direktorica pojasnjuje …

Objavil: pokukajsi | 15.11.2020

V uredništvo smo v zadnjih mesecih prejeli že več pritožb naših bralcev, da je zelo težko dobiti na tel. zdravnike v različnih zdravstvenih domovih. Precej pritožb se nanaša na ZD Slovenj Gradec, kamor je v nedeljo klicala tudi ena od mamic majhnega otroka, ki pa po njenih besedah ni bila ustrezno obravnavana.

 


V ponedeljek se je na nas obrnila mamica otroka, ki je med vikendom potreboval zdravstveno oskrbo.

Omenjena mamica je klicala v ZD Slovenj Gradec, kjer pa so jo po njenih besedah odslovili po telefonu.

Direktorica ZD Slovenj Gradec je na naše poizvedovanje med drugim odgovorila, da je bila po navedbah dežurne zdravnice zadeva obravnavana v skladu z navodili epidemiološke službe.

Na ministrstvu za zdravje konkretnega primera ne morejo komentirati, “saj ne poznamo vseh podrobnosti,” so zapisali.

Iz Splošne bolnišnice Slovenj Gradec pa so nam odgovorili, da dela v drugih ustanovah in usmeritev, ki se jih tam držijo, ne morejo komentirati.

Za širši pogled pa so podali nekaj več informacij glede oskrbe otrok v regiji.

V nedeljo se je mamica enoletnega otroka, ki je imel vročino, neutolažljivo jokal in bil vidno nerazpoložen, klicala v ZD Slovenj Gradec, kjer pa jo je po navedbah mamice zdravnica zavrnila.

Otroku ni želela nuditi zdravstvenega pregleda.

 

Vir: Fotografija je simbolična

 

 

Mamica je sumila, da otroka morda bolijo ušesa.

Zaposlena, ki je dvignila tel., je mamico napotila v lekarno po sirup proti bolečinam, po drugem klicu je bila zaposlena po besedah mamice še bolj arogantna.

Med drugim jo je, po navedbah sogovornice, zdravstvena delavka vprašala nekaj v smislu, če nima delati kaj pametnejšega kot v nedeljo klicati dežurno ambulanto, nakar je tel. odložila.

Enako je storila, ko je klic ponovil oče otroka, ki je želel izvedeti ime in priimek zdravnice.

Kasneje se je v drugi zdravstveni ustanovi, kjer so otroku ponudili pomoč, izkazalo, da je otrok resnično potreboval zdravstveno oskrbo, postavljena mu je bila tudi diagnoza. Pri tem mamica otroka opozarja, da ne gre zanemariti dejstva, da je omenjeni otrok star eno leto.

“Vzrok spora je zavrnitev pregleda otroka z vročino v prostorih dežurne ambulante. Po navedbah dežurne zdravnice je bila zadeva obravnavana v skladu z navodili epidemiološke službe. Po navodilih ravnanja v času epidemije je osebam s povišano telesno temperaturo in/ali respiratornimi znaki namenjena Covid (respiratorna) ambulanta, ki deluje vsako dopoldne izven prostorov dežurne ambulante v kontejnerju,” je za naš medij pojasnila direktorica doma Marjeta Vaupot.

 


 

“Ker je stanje otroka, zaradi katerega je mati klicala, nespremenjeno trajalo že 4 dni, ob tem razen joka mati ni navedla drugih alarmantnih znakov (jedel in pil je normalno) in predhodno otrok ni prejel nobene protibolečinske terapije, je zdravnica ukrepala po svoji presoji,” je še pojasnila.

“Ne strinjam se s tem, da osebe ne morejo do zdravnika. Naše delovanje je neprekinjeno, zagotovo pa se čuti vpliv situacije v kateri smo. Trudimo se zagotavljati čim bolj nemoteno zdravniško oskrbo vseh ljudem, ki jo potrebujejo,” je poudarila.

Na vprašanje, kako je možno preko telefona, brez obravnave, oceniti stanje bolnika, pa je Marjeta Vaupot odgovorila:

“Zdravnik, ki je v kontaktu z osebo, določi obravnavo in postopke nadaljnje obravnave.

Zagotovo je v času epidemije več obravnav po telefonu, ampak vse osebe, ki potrebujejo osebni stik z zdravnikom, obravnavo tudi dobijo.

Naše bralce pa je že večkrat zmotilo tudi to, da se zaposleni, ki se javijo na tel., ne predstavijo.

Imate tudi vi slabe izkušnje z našim zdravstvom v teh časih? 

Pišite nam ali pa nam zaupajte svoje težave v komentarjih spodaj. 

 

 

 

 

Fotogalerija